Ήρθε η στιγμή να μετακομίσετε σε νέο γραφείο;

Ήρθε η στιγμή να μετακομίσετε σε νέο γραφείο;

Σκέφτεστε να μετακομίσετε σε νέο γραφείο αλλά δεν ξέρετε πως να βάλετε τα πράγματα σε μία τάξη πριν μπείτε σ’ αυτή τη διαδικασία; Είναι λογικό να αναλογίζεστε το γεγονός πως η μετακόμιση ενός γραφείου είναι μια χρονοβόρα και ταραχώδης διαδικασία που κοστίζει. Παρ’ όλα αυτά, ο σωστός προγραμματισμός θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους.

Για να μπορέσετε να οργανώσετε εύκολα γρήγορα και χωρίς προβλήματα τη μετακόμιση της επιχείρησης σας, πρέπει να έχετε στο μυαλό σας τα ακόλουθα:

Για ποιο λόγο θέλετε να μετακομίσετε;

Μπορεί να υπάρχουν αρκετοί λόγοι πίσω από μια μετακόμιση ενός γραφείου ή μιας επιχείρησης. Ενδεικτικά, ορισμένοι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής: H επέκταση της επιχείρησης, η αναπροσαρμογή του μεγέθους ή απλά η επιθυμία για μετακόμιση σε άλλο, ή ακόμα και φθηνότερο, χώρο. Επομένως, για αρχή πρέπει να αποσαφηνίσετε στο κεφάλι σας το λόγο για τον οποίο θέλετε να μετακομίσετε σε νέο γραφείο και στη συνέχεια, να καταγράψετε όσα θέλετε να έχει ο νέος χώρος. Κάντε μια λίστα με τα επιθυμητά κριτήρια, πριν αρχίσετε τη διαδικασία αναζήτησης ώστε να μπορείτε να ψάξετε πιο στοχευμένα όταν έρθει η ώρα. 

Προετοιμάστε τον κατάλογο ελέγχου μετακόμισης

Ο κατάλογος ελέγχου της μετακόμισης είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη για την αποτελεσματική και αποδοτική διαδικασία μετακόμισης. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα είδος χάρτη που θα σας βοηθήσει να μετακομίσετε την επιχειρηματική σας μονάδα χωρίς να αντιμετωπίσετε καμία δυσκολία. Επίσης, σε αυτόν τον κατάλογο, πρέπει να σημειώσετε όλα εκείνα τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για μια διαδικασία μετακόμισης.

Προετοιμάστε ένα αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών

Για να γίνει η διαδικασία της μετακόμισης όσο το δυναόν πιο αναίμακτα, κρίνεται απαραίτητο να προετοιμάσετε ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών, ώστε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή τί γίνεται και πότε. Μάλιστα, ακολουθώντας ένα προκαθορισμένο οργανόγραμμα σας δίνει την ευκαιρία να το κοινοποιήσετε σε άλλους ενδιαφερόμενους-εργαζόμενους για να διευκολύνετε και τη δική τους δουλειά.

Ορίστε τον προϋπολογισμό της μετακόμισής σας

Το επόμενο βήμα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι να επικεντρωθείτε στον προϋπολογισμό αυτής της μετακόμισης. Έτσι, θα είστε σε θέση να ξέρετε πόσα χρήματα θα χρειαστεί να δαπανήσετε για τη μετακόμισή σας.

Βρείτε την ιδανική εταιρεία μετακόμισης

Τέλος, μόλις σχεδιάσετε τη διαδικασία μετακόμισής σας, πρέπει να κάνετε μια έρευνα αγοράς ανάμεσα στις διαθέσιμες μεταφορικές εταιρείες και εταιρείες μετακομίσεν και να επιλέξετε εκείνη που ταιριάζει στα θέλω σας. Οι επαγγελματίες θα συσκευάσουν και θα μετακινήσουν τα υπάρχοντά για εσάς στο νέο σας γραφείο δίχως να διακινδυνέψετε τις όποιες φθορές ή απώλειες.

Η μετακόμισε ενός γραφείου ή μιας επιχείρησης από τον έναν χώρο στο άλλο μπορεί να φαντάζει άκρως απαιτητική, ωστόσο αν δράσετε σύμφωνα με τα παραπάνω, είναι βέβαιο πως το εγχείρημά σας αυτό θα στεφθεί με επιτυχία.