4 πράγματα που πρέπει να κάνετε πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης

4 πράγματα που πρέπει να κάνετε πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης

Ετοιμάζεστε για μια μετακόμιση; Αν το να σηκώνετε βαριά κουτιά, να αποσυναρμολογείτε έπιπλα και να ξεφορτώνετε ένα νοικοκυριό γεμάτο αντικείμενα ακούγεται λίγο δύσκολο, ίσως πρέπει να σκεφτείτε να επιστρατεύσετε επαγγελματίες. 

Η πρόσληψη μιας εταιρείας μετακόμισης όχι μόνο θα απελευθερώσει πολύτιμο χρόνο και ενέργεια που θα μπορούσε να δαπανηθεί καλύτερα αλλού, αλλά θα μπορούσε επίσης να σας γλιτώσει από το αναπόφευκτο άγχος που συνεπάγεται μια μετακόμιση.

Ενώ η μετακόμιση από μόνοι σας μπορεί να πάρει μια ολόκληρη ημέρα (ή και περισσότερες!) για να την ολοκληρώσετε μόνοι σας, η μετακόμιση με επαγγελματίες θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε λίγες μόνο ώρες. Για πολλούς, αυτή η αποτελεσματικότητα και η ευκολία αξίζει την υψηλή τιμή.

Ωστόσο, με εκατοντάδες μεταφορικές εταιρείες στην περιοχή σας να διεκδικούν την επιχείρησή σας, η εύρεση της εταιρείας που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας απαιτεί συχνά χρόνο και υπομονή. 

Συνιστούμε να πάρετε συνέντευξη και να λάβετε δωρεάν προσφορές από τουλάχιστον τρεις έως τέσσερις μεταφορείς με άδεια και ασφάλιση, προτού λάβετε απόφαση για την ενδεχόμενη συνεργασία σας. Ωστόσο, πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει ορισμένα πράγματα. Από την προετοιμασία των ερωτήσεων εκ των προτέρων μέχρι την επανεξέταση των δικαιωμάτων σας στη μετακόμιση, κάντε αυτά τα τέσσερα πράγματα πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης.

#1 Έρευνα για την εταιρεία

Πριν καν καλέσετε έναν μεταφορέα για να ζητήσετε συνέντευξη και προσφορά, θα πρέπει να έχετε ήδη ερευνήσει τα διαπιστευτήρια της μεταφορικής εταιρείας. Εξάλλου, ποιο είναι το νόημα να πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης, μόνο και μόνο για να μάθετε αργότερα ότι δεν έχει καν άδεια; Η εκ των προτέρων έρευνα για μια μεταφορική εταιρεία όχι μόνο θα σας αποτρέψει από το να πέσετε θύμα απάτης, αλλά θα σας προετοιμάσει επίσης καλύτερα για τη συνάντηση. Για να ξεκινήσετε την έρευνά σας, ξεκινήστε εντοπίζοντας τον αριθμό άδειας του μεταφορέα. Ο αριθμός αυτός θα πρέπει να είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του μεταφορέα. 

#2 Επανεξέταση των “red flags”

Μιλώντας για έρευνα, φροντίστε να επανεξετάσετε αυτόν τον κατάλογο με τις κόκκινες σημαίες (red flags) πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης. Ευτυχώς, αν ξέρετε τι να ψάξετε, ο εντοπισμός μιας απάτης δεν θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολος. Για αρχή, μη σπαταλάτε το χρόνο σας παίρνοντας συνέντευξη από μεταφορέα που δεν έχει την κατάλληλη άδεια ή ασφάλιση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να παρατηρήσετε αυτές τις δύο κόκκινες σημαίες όταν ερευνάτε τις πληροφορίες μιας μεταφορικής εταιρείας. Ένα άλλο προειδοποιητικό σήμα ότι μια εταιρεία μετακόμισης δεν είναι νόμιμη είναι αν η πολύ καλή για να είναι αληθινή εκτίμηση κόστους. Αυτό είναι ένα σίγουρο σημάδι ότι ο μεταφορέας σκοπεύει να σας κοροϊδέψει. Θα σας δελεάσουν με τη χαμηλή τους εκτίμηση, μόνο και μόνο για να σας στείλουν αργότερα έναν εξωφρενικό λογαριασμό. Εάν οι μεταφορείς σας δίνουν αυτή τη χαμηλή πρώτη εκτίμηση μέσω του διαδικτύου χωρίς καν να δουν τα πράγματά σας αυτοπροσώπως ή μέσω βιντεοσκοπημένης έρευνας, μπορείτε να είστε σχεδόν βέβαιοι ότι έχετε να κάνετε με μια μεταφορική απάτη. Συνολικά, η κοινή λογική βοηθάει πολύ στην αναγνώριση των κόκκινων σημαιών. Εάν ο αντιεπαγγελματισμός, οι κακές κριτικές και η έλλειψη διαπιστευτηρίων ενός μεταφορέα είναι εμφανείς πριν καν του πάρετε συνέντευξη, καλό θα ήταν να συνεχίσετε την έρευνά σας!

#3 Μάθετε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας κατά τη μετακόμιση

Πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε και να κατανοήσετε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας κατά τη διάρκεια της μετακόμισης. Η κατανόηση αυτών των δικαιωμάτων και ευθυνών θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα για το τι πρέπει να προσέξετε όταν παίρνετε συνεντεύξεις από μεταφορείς, καθώς και ποιες είναι οι δικές σας ευθύνες όταν πρόκειται να προσλάβετε μεταφορείς. Οι ευθύνες σας ως πελάτης απέναντι στον εαυτό σας και στον μεταφορέα σας περιλαμβάνουν: ανάγνωση όλων των εγγράφων μετακίνησης που εκδίδονται από τον μεταφορέα, διαθεσιμότητα κατά την παραλαβή και την παράδοση, πληρωμή στο απαιτούμενο ποσό, άμεση υποβολή τυχόν αναγκαίων απαιτήσεων και ενημέρωση του μεταφορέα σας εάν αλλάξει κάτι. 

#4 Έχετε έτοιμες τις ερωτήσεις σας

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμες τις ερωτήσεις σας πριν πάρετε συνέντευξη από μια εταιρεία μετακόμισης. Για αρχή, αν η μετακόμισή σας απαιτεί κάποιου είδους ειδικές δεξιότητες, όπως η μετακίνηση πιάνου, υδρομασάζ, παλιών vintage επίπλων  ή πολύτιμων αντικειμένων, φροντίστε να ρωτήσετε την εταιρεία αν έχει εμπειρία στο χειρισμό αυτού του είδους μετακινήσεων. Εάν η μετακόμισή σας περιλαμβάνει στενά κλιμακοστάσια, σκάλες, ανελκυστήρες ή ορισμένους περιορισμούς στάθμευσης, ρωτήστε την εταιρεία μετακόμισης πώς σκοπεύει να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις. Επίσης, θα πρέπει να προετοιμαστείτε για να ρωτήσετε σχετικά με τις επιλογές κάλυψης της ευθύνης τους. Εκτός από τη βασική κάλυψη, η εταιρεία μετακόμισης θα πρέπει να είναι σε θέση να σας προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη επιλογή αστικής ευθύνης. Όταν πρόκειται για το κόστος της μετακόμισης, φροντίστε να ρωτήσετε για τυχόν εκπτώσεις που μπορεί να προσφέρει η εταιρεία μετακόμισης. Θα πρέπει επίσης να προετοιμαστείτε για να ρωτήσετε για την πολιτική ακύρωσης και τις απαιτήσεις πληρωμής τους, καθώς και για το αν αναθέτουν ή όχι τις μετακινήσεις τους σε υπεργολάβους.