4 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε μια λίστα απογραφής μετακόμισης

4 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε μια λίστα απογραφής μετακόμισης

Ετοιμάζεστε να μετακομίσετε; Στοιχηματίζουμε ότι έχετε μια λίστα με πολλά χιλιόμετρα δουλειάς. Δώστε προτεραιότητα σε μια λίστα απογραφής μετακόμισης ως μία από τις πέντε σημαντικότερες εργασίες που πρέπει να ολοκληρώσετε πριν αρχίσετε να πακετάρετε.

Είναι δελεαστικό να παραλείπετε αυτό το βήμα, ειδικά επειδή απαιτεί πολύ χρόνο και πολλή προσπάθεια, αλλά η έλλειψη απογραφής μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα αργότερα. Ακολουθούν μερικοί από τους σημαντικούς λόγους για τους οποίους χρειάζεστε μια λίστα απογραφής όταν μετακομίζετε:

#1 Ξεκαθαρίστε τι έχετε και τι χρειάζεστε

Είναι πιθανό να μην ξέρετε πόσα πράγματα έχετε πραγματικά και πολλά από αυτά δεν τα χρειάζεστε πραγματικά. Όταν δεν ξέρετε, χάνετε πολλές ευκαιρίες να απαλλαγείτε από αυτά τα πράγματα, γλιτώνοντας έτσι την ταλαιπωρία της μετακίνησης πραγμάτων που δεν πρόκειται ποτέ να χρησιμοποιήσετε στο νέο σας σπίτι.

#2 Συσκευάστε με προσοχή

Έχοντας μια απογραφή θα κάνετε τη διαδικασία συσκευασίας πιο αποτελεσματική. Όχι μόνο θα απαλλαγείτε από πράγματα που δεν χρειάζεστε νωρίς στη διαδικασία, αλλά θα είστε επίσης σε θέση να ταξινομήσετε καλύτερα αυτά που έχετε, καθιστώντας τη διαδικασία αποσυσκευασίας πολύ πιο αποτελεσματική. Σας βοηθά επίσης να έχετε μια καλύτερη ιδέα για το πόσα κουτιά χρειάζεστε, εάν θα χρειαστείτε επαγγελματίες μεταφορείς, πόσο θα κοστίσουν όλα αυτά κ.λπ..

#3 Εστιάστε στην ασφάλεια

Το να φτάνετε στο νέο σας σπίτι και να ανακαλύπτετε ότι τα πολύτιμα υπάρχοντά σας έχουν χαθεί ή καταστραφεί είναι ένα φρικτό συναίσθημα.  Οι μεταφορείς και η ασφάλειά σας θα απαιτήσουν πιθανότατα μια απογραφή μετακόμισης για να αντικαταστήσουν οτιδήποτε έχει υποστεί ζημιά ή λείπει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με την ασφαλιστική σας εταιρεία και τους μεταφορείς σας για να δείτε τι πληροφορίες απαιτούν στη λίστα απογραφής σας.  Θα μπορούσε να είναι τόσο απλή όσο μια σύντομη περιγραφή ή να περιλαμβάνει φωτογραφίες πολύτιμων αντικειμένων.  Η σημείωση του κόστους κάθε αντικειμένου είναι επίσης μια καλή ιδέα.

#4 Δώστε βάση στην αποτελεσματική αποσυσκευασία 

Αν προετοιμάσατε με επιτυχία την απογραφή και οργανώσατε τη συσκευασία σας εκ των προτέρων, εδώ είναι που όλα αποδίδουν. Αντί να κοιτάτε ένα βουνό από κουτιά χωρίς να έχετε ιδέα από πού να ξεκινήσετε, χρησιμοποιήστε την απογραφή σας για να σημειώσετε από πού πρέπει να ξεκινήσετε. Τα κουτιά με τα πιο πολύτιμα, εύθραυστα και επειγόντως απαραίτητα (όπως τα σεντόνια και τα είδη μπάνιου) θα πρέπει να μπουν στην άκρη, ώστε να μην μπείτε στη διαδικασία να ψάχνετε μανιωδώς αυτό το ένα αντικείμενο επειγόντως στη 1 το ξημέρωμα. Η απογραφή σάς επιτρέπει επίσης να τοποθετήσετε τα κουτιά στα σωστά δωμάτια από την αρχή, για να ξεκινήσετε την οργάνωση. Θα πρέπει επίσης να τσεκάρετε τα κουτιά καθώς έρχονται, ώστε να μπορείτε να καταλάβετε πριν αρχίσετε να ξεπακετάρετε αν έχει χαθεί κάτι, γλιτώνοντάς σας από μια ξέφρενη αναζήτηση ή ένα πανικόβλητο τηλεφώνημα στους μεταφορείς αργότερα μέσα στην ημέρα ή την εβδομάδα.

Να είστε προληπτικοί και να δημιουργήσετε μια λίστα απογραφής μετακόμισης πριν αρχίσετε να πακετάρετε! Δεν μπορεί να αφαιρέσει όλο το άγχος της μετακόμισης, αλλά θα σας αφήσει να αισθάνεστε πιο σίγουροι για τη μετακόμισή σας και θα σας απαλλάξει από πολλά προβλήματα που προκύπτουν στην πορεία.